Case studies /

Golden Bow Solutions

Promocja nowej marki kawy. Jako lokowany produkt stały się naturalną częścią opowieści Aleksandry Żuraw. Efekt: ponad 1000 nowych klientów e-sklepu.

Kluczem do zrealizowana lokowania produktu, które będzie oglądane z przyjemnością i zapadnie odbiorcy w pamięci, jest dbałość o spójność fabularną.  Współpraca Aleksandry Żuraw z marką Golden Bow Solution to przykład dobrego lokowania. Kawa jest naturalną częścią opowieści i nie wpływa negatywnie na odbiór całej historii. Wręcz przeciwnie!

Cel

Wzrost rozpoznawalności marki Golden Bow – producenta kawy o zwiększonej zawartości kofeiny, dostępnej w wielu wyjątkowych smakach. Marka wystartowała kilka miesięcy wcześniej i do tej pory starała się promować wśród influencerów związanych ze sportem. Takie działania niestety nie przyniosły zadowalających wyników sprzedażowych, dlatego Golden Bow zdecydowało się zainwestować w działania u zasięgowego twórcy lifestylowego.

Realizacja

Kampania wyróżnia się dużym zaufaniem marki do influencera. Dzięki temu Ola (i jej ekipa filmowa) miała dużą dowolność w tym, jak zaprezentować produkt. Obok klasycznych lokowań kawy, udało się zrealizować wyjątkowy, unikalny projekt. Jeden z filmów stworzony przy współpracy z Golden Bow pojawił się na kanale Oli pierwszego czerwca i przedstawiał wizytę  w Domu Dziecka, który został obdarowany potrzebnymi produktami i sprzętami, zakupionymi dzięki wynagrodzeniu, jakie Ola otrzymała na działania z marką. Film, poza niesamowicie ważnym tematem – pomocy potrzebującym dzieciom – podejmuje też kwestię płatnych współprac, które widzowie często oceniają bardzo surowo. Przekonująca końcowa przemowa Oli przedstawia możliwości niesienia pomocy, jakie dają projekty komercyjne, z czego nie każdy widz zdaje sobie sprawę. To ważny głos w „świecie” influencerów i followersów.

Wyniki

Pierwsze pojawienie się marki w social mediach Oli sprawiło, że serwery strony www marki nie wytrzymały przeciążenia ze względu na duży ruch na stronie. Wcześniejsze testy produktu, po których Ola Żuraw doskonale znała (i szczerze polubiła) kawę Golden Bow sprawiły, że przekaz był bardzo naturalny i przekonujący, przez co w pierwszej transzy współpracy z Olą udało się wygenerować aż 1070 koszyków zakupowych, w których widzowie średnio kupowali po dwa produkty.

Na ten wynik z pewnością wpłynęło idealne dopasowanie produktu do influencera. Ola to młoda mama, dla której sen jest luksusem, do tego uwielbia słodycze, ale wraca do formy, dlatego nie może jeść słodkości. Dzięki Golden Bow  może sięgnąć po mocną kawę, która dodaje jej mocy i pozwala delektować się wyjątkowym smakiem, bez zbędnych kalorii. Ta perspektywa skusiła wielu widzów. Połączenie klasycznych działań pro-sprzedażowych (kod rabatowy, swipe up z linkiem prowadzącym do sklepu internetowego) z projektami wizerunkowymi dało świetny efekt.

 

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
11
Łącznie wyświetleń
664 564
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
[email protected]

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK