Case studies /

Muzyczna kampania marki Doritos i Żabsona

Na polski rynek wkroczyła kultowa marka Doritos! I zrobiła to w widowiskowym stylu – kampanią muzyczną, do której zaprosiła popularnego artystę Żabsona.

Kultowa marka Doritos w końcu miała premierę na polskim rynku i postanowiła w wyjątkowy sposób przywitać wszystkich fanów. Nawiązała współpracę z Żabsonem, którego działalność artystyczna idealnie odzwierciedla hasło marki “For the bold”. Akcja składała się z dwóch części: lokowania produktu w teledysku do piosenki „Trapollo” oraz koncertu-niespodzianki, który odbył się podczas eventu „Doritos Challenge Warsaw #forthebold” nad Wisłą.

CEL
Nie ma wątpliwości, że na pojawienie się na polskim rynku marki Doritos, czekało tysiące fanów. Jednak jak wprowadzić nowy produkt, aby media i konsumenci mówili o nim tygodniami? Najlepiej we współpracy z najpopularniejszymi muzykami, którzy są gwarancją dotarcia do ogromnej liczby odbiorców.

REALIZACJA
Marka zdecydowała się na niestandardową kampanię promocyjną. W pierwszej odsłonie współpracy nachosy Doritos „wystąpiły” w najnowszym hitowym teledysku artysty pt. “Trapollo” – ramach lokowania paczka dwukrotnie pojawiła się na pierwszym planie. Następnie Żabson wystąpił z niespodziewanym koncertem podczas powitalnej imprezy Doritos.

WYNIKI
Film, który nie był wspierany reklamowo, w krótkim czasie wygenerował prawie 9 milionów organicznych wyświetleń! Fani zostawili 87% pozytywnych komentarzy, a engagement rate wyniósł 2,4%.

 

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
1
Łącznie wyświetleń
8 800 000
 
Klient
Współpraca

Revolume, VML

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂