Case studies /

Hey Mercedes! 3 twórców dla marki premium

Kampania “Hey Mercedes” podkreśla osobisty charakter samochodu i promuje launch nowego modelu marki Mercedes-Benz. Case Study.

Marki premium są obecne na YouTube! Dowodem jest kampania “Hey Mercedes”, podkreślająca osobisty charakter samochodu i promująca launch nowego modelu marki Mercedes-Benz. Zaangażowało się w nią trzech znanych digital influencerów – Mówiąc Inaczej, Kameralnie i Ziemniak – którzy zaprezentowali osobistą relację i możliwość interakcji głosowej z samochodem za sprawą… wspólnej przejażdżki Mercedesem Benz Klasy A!

CEL

Promocja nowego modelu samochodu Mercedes Benz Klasa A i podkreślenie nowoczesnych funkcji, które go wyróżniają. Dodatkowy, wizerunkowy cel kampanii podkreśla Urszula Reichman, Head of Product & Marketing Mercedes-Benz Cars: “Kampania z influencerami była dla nas szansą na zaprezentowanie nowej Klasy A w zupełnie inny niż dotychczas, niestandardowy, ale naturalny sposób. Decydując się na współpracę z Pauliną, Patrykiem i Piotrem, przede wszystkim zależało nam na zachowaniu autentyczności, świeżym spojrzeniu i kreatywnym podejściu do tematu, z czym Twórcy poradzili sobie bardzo dobrze”.

REALIZACJA

Jedna przejażdżka po ulicach Warszawy, trzech influencerów i 7 publikacji w ich social media! A wszystko to utrzymane w przyjacielskiej i naturalnej konwencji. Popularni youtuberzy zaangażowani w kampanię “Hey Mercedes!” to twórcy z różnych kategorii, dzięki czemu jeden samochód został zaprezentowany z trzech, zupełnie innych perspektyw. Kameralnie zrobił to z punktu widzenia eksperta motoryzacji, Ziemniak skupiał się na zastosowanych technologiach, a Paulina Mikuła (jako specjalistka od edukowania o języku polskim, języka i komunikacji) na możliwościach… interaktywnej rozmowy z samochodem!. Dzięki współpracy influencerów powstał film z emisją na kanale Kameralnie i szeroką promocją w SM wszystkich twórców. Za sprawą takiej strategii materiał dotarł do szerokiej, różnorodnej grupy odbiorców. W ramach akcji twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube przetestowali nowe funkcjonalności i zaprezentowali swojej widowni, jak wprowadzone innowacje mogą ułatwić kierowcom codzienną jazdę.

WYNIKI

  • Łączny zasięg publikacji na YouTube, Facebooku oraz Instagramie to ponad 230 tysięcy wyświetleń
  • Łączna liczba reakcji pod publikacjami sięga prawie 14 tysięcy
  • Influencerzy opublikowali łącznie 7 materiałów: 1 film YouTube, 3 posty Facebooku i 3 posty Instagramie
  • Film na kanale Kameralnie uzyskał aż 97,3% pozytywnych reakcji
  • Wideo zostało udostępnione 347 razy poprzez komunikatory (WhatsApp, Facebook Messenger) oraz w mediach społecznościowych (Facebook)
  • Nasi influencerzy zapewnili zaprezentowanie produktu w atmosferze autentyczności w świeżym ujęciu i kreatywnym podejściu do tematu! Cel klienta został więc osiągnięty.

Sprzedaż: Magdalena Talma – Head of Sales LifeTube
Koordynacja współpracy z youtuberami: Izabela Szczepanik – Senior Account Manager LifeTube i Karol Suchodolski – Senior Account Manager & Team Leader – Gaming
Agencja: Liquid Thread

Liczba youtuberów
3
Liczba postów/świadczeń
7
Łącznie wyświetleń
230 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK