Case studies /

Gordon’s Na Pełnej

Nietypowa premiera nowego ginu Gordon’s

“A może by tak?” czyli nietypowa premiera nowego ginu Gordon’s i odświeżenie wizerunku marki w pięcioodcinkowym miniserialu youtuberów z kanału Na Pełnej!

Opis

Pierwsze doświadczenie marki w działaniach z youtuberami nie musi ograniczać się do wykorzystania popularnych, bezpiecznych formatów. Gordon’s dołączył do grupy marek, które w swojej komunikacji postawiły na influencer marketing i zrobił to z rozmachem. Tak powstał miniserial komediowo-muzyczny we wszystkich odcieniach różu! Decydując się na pierwszą w historii marki współpracę z digital influencerami, Gordon’s zaprosił do działania Adama Strycharczuka i Jana Frączka z kanału komediowego Na Pełnej.

Cel kampanii

Głównym celem kampanii była prezentacja nowej odsłony ginu Gordon’s, ale również odświeżenie wizerunku marki. Przewodnie hasło kampanii „A może by tak?” miało skłaniać do chwili przerwy i wprowadzania w życiu drobnych zmian.

Realizacja

Youtuberzy z kanału Na Pełnej znaleźli swój autorski sposób na przekazanie idei marki. Produkt – Gordon’s Pink – stał się bohaterem pięcio-odcinkowego serialu opowiadającego historię bohatera, który, żeby zaimponować ojcu swojej dziewczyny, przechodzi przemianę ze zwykłego chłopaka w mistrza rapu. Serialowa forma miała za zadanie wzmocnić świadomość brandu wśród widzów YouTube oraz silnie ich zaangażować. Cała kampania skierowana została do osób pełnoletnich, dlatego na wszystkie filmy w serwisie YouTube zostały nałożone ograniczenia wiekowe. Aby oglądać miniserial Na Pełnej, widzowie muszą być zalogowani i mieć ukończone 18 lat.

Wynik kampanii

Produkcja zakończyła się publikacją teledysku, który podsumował wszystkie pięć odcinków serialu. Miniserial wygenerował łącznie ponad 600 tys. wyświetleń, a liczba ta sukcesywnie rośnie. Dzięki swobodzie w budowaniu kreacji i zaufaniu, jakie klient dał influencerom, udało się stworzyć bardzo angażujący i autentyczny materiał, który wprowadza widzów w świat marki. Raperzy i bitwy freestylowe w formie obrandowanego serialu spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem widzów – 97% reakcji pod filmami była pozytywna.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
5
Łącznie wyświetleń
600 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK