Case studies /

Employer brandingowe działania Erbud

Erbud – największa, niezależna grupa budowlana w Polsce do współpracy zaprosiła grupę eksploratorów Urbex History. Wspólnie wyruszyli na podbój niebanalnych konstrukcji z portfolio spółki. Kampania employer brandingowa składała się z 7-odcinkowej serii wideo zamieszczonej na specjalnie utworzonym kanale marki.

Cel

Celem kampanii employer brandingowej była budowa świadomości marki wśród potencjalnych młodych pracowników oraz kreowanie wizerunku profesjonalnego i otwartego na innowacje pracodawcy wśród studentów powiązanych kierunków (budownictwo, architektura, ochrona środowiska) oraz absolwentów będących na początku swojej kariery. Dzięki współpracy z popularnymi youtuberami grupa zwiększyła swoje szanse na dotarcie do młodych pasjonatów architektury i budownictwa.

Realizacja

Erbud jako pierwsza firma z branży zdecydowała się podjąć współpracę z twórcami internetowymi i uruchomić swój kanał na platformie YouTube. W serii siedmiu wideo (sześć odcinków głównych i jeden making off)  twórcy kanału Urbex History (Łukasz Dąbrowski, Konrad Niedziułka, Jakub Stankowski) oraz eksperci firmy Erbud co dwa tygodnie zabierali widzów i oprowadzali wirtualnie po miejscach z portfolio budowlanego. Założeniem kampanii było zabranie widzów do miejsc, które na co dzień są niedostępne do zwiedzania, a które znajdują się w portfolio marki Erbud. W całej serii Urbex History oprowadzili widzów  po miejscach takich jak: Morskie Centrum Nauki w Szczecinie, Farma Wiatrowa Szymankowo, Elektrociepłownia Nowe Moce Szczytowe w Gdańsku, Base Camp, Fuzja w Łodzi i Śląski Ośrodek Kliniczno-Naukowy im. Profesora Religii w Zabrzu. Ważne w doborze lokalizacji było to, aby uwydatnić różnorodność projektów, jakich podejmuje się grupa. Pierwszy, premierowy odcinek pojawił się na kanale 28 maja i równocześnie wystartował również konkurs, w którym do wygrania był staż w spółkach Erbudu.

Wyniki

Prawie 600 tys. wyświetleń serii

Ponad 4,3 mln minut poświęconych oglądaniu materiałów

98% pozytywnych reakcji pod odcinkami

Liczba youtuberów
3
Liczba postów/świadczeń
7
Łącznie wyświetleń
574 456
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
[email protected]

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK