Case studies /

Emce x Alivia

Przekaż 1% podatku. Emce we współpracy z fundacją Alivia uświadamia setki tysięcy widzów, jak naprawdę wygląda walka z nowotworami i dlaczego tak ważna jest ciągła zbiórka środków na leczenie. 

100 sekund, tablica i marker – tyle właśnie potrzebuje youtuber popularyzujący naukę, aby w przystępny sposób wyjaśnić widzom, czym są choroby nowotworowe i dlaczego tak ważne jest ciągłe wspieranie organizacji, które walczą z rakiem.

CEL
Zachęcić odbiorców do wsparcia fundacji Alivia i przekazania 1% podatku na jej działalność – pomoc chorym na nowotwory w zakupie ukierunkowanych leków, pokrywanie kosztów leczenia i nierefundowanych przez NFZ wydatków.

REALIZACJA
W ramach współpracy z popularnonaukowym kanałem Emce powstał specjalny odcinek serii “100 sekund”, w którym prowadząca Huyen opowiedziała o tym, skąd w ludzkim organizmie bierze się nowotwór złośliwy, jakie metody leczenia są najpopularniejsze i  nad jakimi lekami pracuje obecnie środowisko medyczne. Poza edukowaniem, bezpośrednio zachęciła również swoich widzów do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji Alivia.

WYNIKI
Forma, w jakiej został przedstawiony problem, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem widzów (ponad 99% łapek w górę!), a wideo obejrzało ponad 220 tysięcy osób. Dodatkowo materiał rozpoczął wśród widzów burzliwą dyskusję na temat profilaktyki nowotworowej i zaangażował wiele osób do wsparcia fundacji.

Materiał nominowany do Grand Video Awards 2017 w kategorii: branded content.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
250 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron