Jak zdrowo jeść? Po jakie ekologiczne produkty powinniśmy sięgać? I gdzie ich szukać? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukała Malwina Bakalarz, z kanału Baku Family, która we współpracy z Carrefourem udowadnia, że zdrowie odżywiania wcale nie musi być trudne i kosztowne.
Zbudowanie i umocnienie wizerunki Carrefoura, jako marki eko oraz zaprezentowanie szerokiej oferty produktów BIO, w bardzo atrakcyjnych cenach. Marce zależało na tym, aby pokazać konsumentom, że zdrowe jedzenie wcale nie musi być drogie.
Kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, oprócz komunikacji tradycyjnymi środkami przekazu, marka postawiła także na działania w digitalu. W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl, która pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO. Teraz kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.
W ramach współpracy z marką na kanale Baku Family zostały opublikowane trzy nagrania, które łącznie wygenerowały ponad 4 mln wyświetleń. Przeciętnie jeden widz obejrzał średnio 03:51 min nagrania. Wysoki wynik oglądalności ma ścisły związek z formą odcinka dedykowanego – dużo informacji dotyczących marki, ale ubranych w bardzo prostą i naturalną dla Baku Family narrację. Dodatkowo Malwina Bakalarz wzbogaciła komunikację o posty na Facebooku, Instagramie oraz Instagram Stories. Oprócz tego Malwina wystąpiła w filmach opublikowanych na kanale marki Carrefour. Wizerunek twórczyni wykorzystany został również się w gazetce Carrefour, w której youtuberka zachęcała do wybierania produktów BIO.
W ramach kampanii stworzony został także dedykowany ebook z przepisami na zdrowe potrawy i przekąski, który został pobrany blisko 50 000 razy.
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony