YouTube to miejsce dla najbardziej barwnych charakterów. Marka Dulux pokolorowała świat niektórych z nich wszystkimi kolorami roku.
Czy YouTube to miejsce dla producenta farb? Oczywiście! Wystarczy odmalować najbardziej znane wnętrza polskiego internetu!
CEL
W naturalny sposób dotrzeć do ludzi zainteresowanych lifestylem i kolorowym stylem bycia. Zaprezentować im szeroki zakres możliwości marki – farby, testery, aplikację mobilną. W niepodważalny i autentyczny sposób pokazać, jakie efekty przynosi korzystanie z produktów marki. Wszystko w ramach kampanii Dulux Easy Care.
REALIZACJA
Dulux we współpracy z Łukaszem Jakóbiakiem oraz autorkami kanału Love And Great Shoes postanowił odświeżyć znane widzom YouTube wnętrza (pokój Love And Great Shoes oraz najsławniejszą 20-metrową kawalerkę w Polsce) i dosłownie wmalować się w przestrzeń, w której na co dzień tworzą influencerzy.
W opublikowanych na kanałach YouTube filmach, influencerzy zaprezentowali wszystkie możliwości marki Dulux – wybór koloru, odcienia, testery, aplikację mobilną oraz, oczywiście, finalny efekt. Materiały poświęcone marce pojawiły się zarówno na kanałach YouTube, jak i we wszystkich social media influencerów.
WYNIKI
Bardzo dobry odbiór kampanii i łącznie prawie 0,5 miliona organicznych wyświetleń brandowanych materiałów. Bonus: Trwały efekt! Ściany jednych z najsławniejszych internetowych wnętrz influencerów, pomalowane farbami Dulux, widoczne są stale we wszystkich odcinkach youtuberów!
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony