Case studies /

Biotebal i influencerki

Promocja produktów marki Biotebal to szeroko realizowane działania na youtube’owych kanałach Zmalowanej, Alex Mandostyle, Panny Joanny i OMatkoiCórko.

Na rynku kosmetyków codziennie pojawiają się premiery nowych produktów, które – ze względu na bogaty wybór i ogromną konkurencję – łatwo przeoczyć. Z pomocą przychodzą internetowe liderki opinii oraz cieszące się popularnością wśród żeńskiej części widowni formaty prezentujące ulubieńców miesiąca.

CEL
Zwrócić uwagę kobiet zainteresowanych nowościami kosmetycznymi na nowy produkt marki Biotebal – serum do rzęs, które nie tylko przyspiesza ich wzrost, ale i wzmacnia cebulki włosów.

REALIZACJA
Cztery kanały, pięć różnych charakterów i jedna marka – Biotebal. Tak pokrótce można opisać kampanię, która w internecie była realizowana na czterech kanałach z segmentu beauty –  Zmalowanej, Alex Mandostyle, Panny Joanny oraz OMatkoiCórko. Współpraca opierała się na promocji najnowszego produktu marki Biotebal – serum pobudzającego wzrost rzęs. Dziewczyny do promocji produktu wykorzystały formaty prezentujące poranną rutynę, w których przedstawiały kilkutygodniowe testy serum oraz zestawienia przed i po jego regularnym stosowaniu.

WYNIKI
Na sukces promocji produktu Biotebal składa się zarówno odpowiedni dobór influencerów, jak i sposób jego lokowania. Serum zostało zaprezentowane w zestawieniach ulubieńców miesiąca oraz daily vlogach w naturalny sposób. Recenzje wideo dotarły do niemal 300 tysięcy widzów, a pozytywne reakcje stanowiły 98% wszystkich ocen. Duży wpływ na ich uzyskanie miało zaproszenie do współpracy influencerek, które dla setek tysięcy kobiet są najważniejszym głosem podczas sięgania po nowości produktowe, nowe marki kosmetyczne.

Liczba youtuberów
4
Liczba postów/świadczeń
11
Łącznie wyświetleń
443 000
 
Klient
Współpraca

121 PR

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂