Case studies /

Beksy i Metaxa

Dwie dziewczyny na wakacjach w największej surferskiej miejscówce w Polsce – strefie Metaxy w Chałupach.

Kiedy nad polskim morzem Metaxa zaingurowała letnią strefę dla fanów surfingu, oczywistym stało się zaproszenie do współpracy influencerów, którzy mogliby strefę marki pokazać szerszej publiczności.

CEL

Pokazać światu największą surferską miejscówkę w Polsce – strefę Metaxy, która latem 2017 stanęła w nadmorskich Chałupach.

REALIZACJA

Po pierwsze: wideo. Beksy nagrały film „Dwa typy dziewczyn na wakacjach”, w którym zestawiły ze sobą skrajne osobowości – preferującej biwak chłopczycy i pławiącej się w luksusach american girl. Bez względu na okoliczności połączyło je jedno – wieczorne imprezy z Metaxą!

Dodatkowymi świadczeniami były posty na Instagramie i Facebooku. W okresie wakacyjnym dziewczyny regularnie publikowały treści, w których oznaczały lokalizację strefy.

WYNIKI

Wideo zostało wyświetlone ponad milion razy, a widzowie zostawili 53 tysiące łapek w górę. To dowód na to, jak autentyczny i angażujący może być odpowiednio zrealizowany branded content.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
4
Łącznie wyświetleń
1 118 240
 
Klient
Współpraca

Evolution PR 

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron