Case studies /

ASUS ROG Phone – premiera telefonu gamingowego

Promocja sprzętu dla graczy wymaga całkowitego braku kompromisu. I odpowiedniego testera. 

 

Promocja sprzętu dla graczy wymaga całkowitego braku kompromisu. I odpowiedniego testera. 

Opis

Na rynku znajduje się mnóstwo firm produkujących sprzęt przeznaczony dla graczy. Konkurencja pomiędzy największymi producentami wymaga przygotowania rzetelnej i przede wszystkim wiarygodnej kampanii reklamowej. Naszym zadaniem było dotarcie do głównej grupy odbiorców telefonów, dysponujących najwyższą wydajnością. Naturalnym uzupełnieniem marki ASUS okazał się Sitr0x – youtuber kojarzony z gamingiem mobilnym, a jednocześnie technologicznym, idealnie spełniający wszystkie warunki testera urządzenia mobilnego. 

Cel

Celem kampanii była promocja najnowszego sprzętu gamingowego firmy ASUS u docelowej grupy odbiorców – mężczyzn w wieku 18-24 lat.

Realizacja

Aby bezkompromisowo podejść do tematu, Sitr0x przygotował dwa filmiki na YouTube. Pierwszy z nich prezentował rozgrywkę w popularnej grze Fortnite na telefonie ASUS ROG Phone. Udowodnił funkcjonalność telefonu w ekstremalnie gamingowych warunkach, wymagających precyzji, szybkości działania i niezawodności. Drugi film był merytorycznym testem prezentującym sprzęt – jego wygląd, wszystkie funkcje i wydajność w testach i aplikacjach. Dodatkowo komunikacja została uzupełniona o zdjęcia na Instagramie oraz InstaStories. 

Wyniki

Kampania dotarła do ponad 300 tysięcy odbiorców, którzy zostawili 35 tysięcy reakcji (w tym 98% pozytywnych). Dodatkowo Sitr0x wzbogacił komunikację o Insta Stories, wyświetlone przez prawie 300 tysięcy osób. Kampania trafiła do odbiorców z grupy docelowej. W ten sposób powstała zasięgowa, rzetelna, dopasowana do grupy docelowej i wiarygodna reklama telefonu gamingowego.

 

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
300 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK