Case studies

Rocznie w LifeTube realizujemy kilkaset projektów i kampanii z udziałem youtuberów. W 2017 roku realizowaliśmy prawie 4 dziennie (średnio). Jeśli nie znalazłeś na stronie interesującego Cię przykładu – napisz: wspolpraca@lifetube.pl

Filtruj
Tagi
akcje specjalne
auto-moto
beauty/make-up
CSR/NGO/kampanie społ.
gaming
gry/sprzęt/technologie
historia
jedzenie/napoje/alkohole
kanał własny marki
konkursy
lokowanie
media/TV/serwisy
miejsca/eventy/imprezy
nauki ścisłe
odcinki dedykowane
prod. gosp. dom./ chemia
psychologia
technologie
usługi
wsp. długoterminowe
zdrowie i uroda
Ziemniak x Wilkinson
Dotarcie do grupy docelowej, wiarygodna recenzja i... ekstremalny test produktu w czasie lotu balonem! W taki sposób Wilkinson postanowił ogolić Ziemniaka!
Abstra i Beksy dla MyTaxi
Najciekawsze wielkomiejskie podróże tylko w najlepszych taksówkach. Abstrahując już nawet, że jest to dziecinnie proste
Ziemniak & Finansoaktywni
Czy da się wytłumaczyć młodzieży w wieku gimnazjalnym, czym są podatki i jaki wpływ na otoczenie ma ich opłacanie? Oczywiście! Wystarczy współpraca z popularnym youtuberem.
Circle K: Mówiąc Inaczej & Kameralnie
Lokowanie stacji benzynowej w edukacyjnym odcinku o języku polskim? Oczywiście! A może chcecie zobaczyć, jak wygląda praca na stacji benzynowej od środka?
LATA 90-TE VS DZISIAJ
Jak na potrzeby marki stworzyć najchętniej oglądany film w polskim internecie
Akademia Pranków Chestera
Poznajcie Chestera i jego "Akademię Pranków"! Czyli jak przywrócić do życia nieznanego w młodszej grupie brand hero marki "Cheetos".
UbiE3 i Ziemniak
Targi, eventy, konferencje i premiery - nikt tak dobrze nie pokaże ich światu (i zainteresowanej tematem widowni) jak wyspecjalizowany w temacie youtuber.
Dulux Easy Care – kolory roku
Świetny przykład marki, która dosłownie wmalowuje się w świat youtuberów. Lokowanie produktów, testowanie aplikacji mobilnej marki, pokazywanie efektów przed i po. Dulux w świecie YouTube.
Magic of Y w sklepie Lidl
Idealny przykład wykorzystania talentu youtubera i cross-promocji (przyciągnięcia jego widzów na swój kanał).
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron