Witryna internetowa: lifetube.com wykorzystuje pliki cookie, przy czym odbywa się to zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej, które możesz zmienić samodzielnie w każdej chwili. Informacje zapisane za pomocą plików Cookie są wykorzystywane przez GRUPA LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako współadministratorów Danych osobowych w celu zapewnienia prawidłowego działania witryny. Dodatkowo możemy również wykorzystywać pliki Cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych, w szczególności w celu dostosowania treści reklam do Twoich preferencji, oraz reklamy i marketingu usług własnych. Korzystanie z plików Cookie w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych wymaga zgody, którą możesz wyrazić klikając „AKCETPUJĘ”. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody, kliknij w „USTAWIENIA”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją wycofać w każdej chwili zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o Cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Przeprowadzona przez LifeTube analiza powstała przy wykorzystaniu 400 postów opublikowanych w 2018 roku przez 10 wybranych twórców, którzy aktywnie korzystają z zakładki „Społeczność” na YouTube oraz prowadzą fanpage na Facebooku.
Lifetube
analizy i badania
YouTube angażuje odbiorców prawie 2 razy bardziej od Facebooka. Przeprowadzona przez LifeTube analiza powstała przy wykorzystaniu 400 postów opublikowanych w 2018 roku przez 10 wybranych twórców, którzy aktywnie korzystają z zakładki „Społeczność” na YouTube oraz prowadzą fanpage na Facebooku. Engagement rate wyniósł w przypadku Facebooka niecałe 12%, a dla serwisu Google’a ponad 25%.
Ci, którzy aspirują, by wejść do świata influencer marketingu, często nie mają świadomości, na czym polega praca profesjonalnego influencera. Na czym więc polega różnica między profesjonalnym influencerem a “wanna-be influencerem”?
YouTube jest obecnie królem contentu wideo w sieci. Jako platforma rozwija się prężnie z roku na rok coraz bardziej, zarówno pod kątem zasięgów jak również liczby twórców i nowych kanałów trafiających do zróżnicowanego targetu wiekowego. Ze względu na rosnącą konkurencję coraz trudniej jest się wyróżniać i zwiększać swoje wyświetlenia na YT, ale jest kilka sposobów, które mogą to ułatwić.
Dobrze dobrany influencer z całą pewnością wzmacnia zarówno wiarygodność jak i zasięg marki. Dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się na współpracę z influencerami, bo nie potrafią znaleźć twórcy, który najlepiej wpisuje się w koncepcję ich marki, przygotowaliśmy krótki poradnik.