Baza wiedzy / możliwości współpracy

Co może zyskać marka współpracując z influencerami?

Współczesnych liderów opinii charakteryzuje otwartość, szczerość oraz pasja, z jaką rozwijają swoje kanały na YouTube. Ich siłą jest zaangażowana widownia, która ceni sobie ich autentyczność. Na zbudowanie relacji, która w efekcie sprawi, że influencerzy dla wielu staną się najważniejszym głosem podczas podejmowania decyzji zakupowych (aż 72% badanych przekłada ich rekomendacje nad polecenia bliskich) i zajmą miejsce gwiazd tradycyjnej telewizji, mają wpływ między innymi wykorzystywane do komunikacji narzędzia. Twórcy do kontaktu z fanami wykorzystują YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat. Zabierają widzów na plan zdjęciowy, dzielą się spontanicznymi recenzjami produktów i uchylają drzwi do swojej prywatności. Przy tym nie boją się być krytyczni w swoich testach, a ich publiczność wie, że polecane marki i produkty rzeczywiście spełniają wymagania oceniających. Dlaczego warto angażować influencerów do promocji marki i jakie formy może przybrać współpraca? Wszystkiego dowiecie się z artykułu opracowanego przez Weronikę Wyrzykowską – Content Marketing Manager w LifeTube, który ukazał się w magazynie Marketer+.

Czytaj więcej>>>

Autor
Marta Majchrzak
Podziel się
Polecamy

Czytaj także