Dla firm

Łączymy sieć najlepszych youtuberów (MCN) z kompetencjami wyspecjalizowanej agencji influencer marketingu. Produkujemy wideo, przeprowadzamy audyty, tworzymy i rozwijamy kanały marek. Prowadzimy i optymalizujemy kampanie reklamowe. Wiemy wszystko o YouTube.

Kampanie
z influencerami
Kanały własne
marek
Produkcja
wideo
Optymalizacja
kampanii
reklamowych
Sieć
Youtuberów

Kampanie z influencerami

W naszej agencji projektujemy i przeprowadzamy multiplatformowe i rozbudowane kampanie reklamowe z udziałem najpopularniejszych i dobrze dobranych youtuberów. Odpowiadamy za strategię, kreację i realizację – od pojedynczych akcji, po wieloetapowe długoterminowe współprace. Nasze specjalizacje: influencer, wideo i content marketing.

Kanały własne marek

Zajmujemy się tworzeniem i rozwijaniem kanałów marek na YouTube. Wykonujemy ilościową i jakościową analizę (audyt kanału YouTube) uwzględniającą informacje na temat statystyk, oprawy wizualnej, a także jakości publikowanego contentu. Tworzymy i realizujemy długoterminowe strategie, dopasowujemy prowadzących i formaty, piszemy scenariusze, produkujemy wideo, dbamy o dystrybucję treści, pozyskanie widowni, moderację, optymalizację i pozycjonowanie.

Produkcja wideo

Dysponujemy profesjonalnym studiem, zespołem operatorów, montażystów i scenarzystów. Tworzymy materiały wideo na kanały twórców oraz na kanały własne marek. Zajmujemy się realizują pojedynczych, dedykowanych spotów oraz kompleksową opieką produkcyjną w ramach współpracy długoterminowej.

Optymalizacja kampanii reklamowych

Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube. Wiemy jak zaprzyjaźnić treść lub kanał marki z algorytmami, jak najlepiej wypozycjonować wideo na platformie i w wyszukiwaniach Google (SEO). Poprawiamy zasięgi organiczne i przeprowadzamy optymalne kampanie AdWords. 

Sieć Youtuberów

Dysponujemy największą w Polsce siecią kanałów YouTube (MCN) i wyspecjalizowanym zespołem managerów opiekującym się ich twórcami. Jesteśmy w stanie nie tylko sprawnie realizować kampanie z udziałem wielu youtuberów równocześnie, ale i doskonale dobierać odpowiednich influencerów do marki. Znamy specyfikę ich działalności, najsilniejsze strony, różne kanały komunikacji i „insighty” ich widowni.

Jak współpracujemy

Współpraca

1. Analiza i określenie celów

Na początku współpracy dokonujemy pełnej analizy lub audytu dotychczasowych działań marki, działań konkurencji, otoczenia rynkowego i bieżących trendów na YouTube (i innych social media) mogących mieć wpływ na kampanię. Na tej podstawie wspólnie z klientem wyznaczamy cele kampanii, podstawowe założenia i sposoby pomiaru efektywności (KPI).

1

2. Strategia i koncepcje kreatywne

Po analizie lub w odpowiedzi na przesłany brief przygotowujemy szczegółową strategię komunikacji realizującą założone cele marki. W oparciu o insighty widowni poszczególnych youtuberów opracowujemy koncepcje kreatywne na pojedyncze akcje specjalne lub długoterminową współpracę strategiczną. Ustalamy szczegółowy harmonogram działań, budżet i optymalnie dobieramy narzędzia.

2

3. DOBÓR YOUTUBERÓW I DOD. SOCIAL MEDIA

Do każdej kampani odpowiednio dobieramy youtuberów (w naszych strukturach mamy zespoły specjalizujące się w konkretnych kategoriach tematycznych na YouTube!). Bazujemy na twardych danych liczbowych (takich jak: demografia widowni, średni czas oglądania czy wskaźnik zaangażowania), pogłębionych badaniach wizerunku oraz własnej eksperckiej wiedzy i kilkuletnim doświadczeniu w pracy z twórcami wideo. Każdorazowo dobieramy również odpowiednie narzędzia, formaty i kanały komunikacji – w końcu nie wszystkie kampanie z youtuberami muszą być przeprowadzone na YouTubie 🙂

3

4. REALIZACJA I DYSTRYBUCJA TREŚCI

Koordynacja współpracy z wieloma twórcami jednocześnie, dopilnowanie wszystkich formalności i terminów, stały kontakt ze wszystkimi stronami, reagowanie na nagłe zmiany i szybka adaptacja – managerowie naszych youtuberów są w tym niezastąpieni! Jeśli organiczny zasięg to za mało – nasz certyfikowany przez YouTube dział specjalistów od AdWords i kampanii w social media zadba o dodatkową dystrybucję treści.

4

5. ANALITYKA I PEŁNE RAPORTY

Żadna kampania nie kończy się na opublikowaniu wideo. Zarówno na bieżąco, jak i po zakończeniu kampanii monitorujemy wszystkie efekty, gromadzimy i analizujemy dane. Całość przedstawiamy w przejrzystych raportach, a wyniki i wnioski wykorzystujemy w przygotowaniu rekomendacji dalszych działań.

5
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl