Baza wiedzy / najlepsze praktyki

Dekalog współpracy z youtuberem

Dlaczego warto warto realizować kampanie na YouTube? Po pierwsze: to najpopularniejszy serwis wideo w Polsce. Każdego miesiąca korzysta z niego niemal 21 milionów osób! Po drugie: wideo na YouTube jest angażujące. Widzowie skupiają swoją uwagę dłużej na sponsorowanych filmach ulubionych twórców niż na spotach telewizyjnych. Millenialsi cenią influencerów za ich wiarygodność. Są jednak wymagającą publicznością, która szybko wyczuje zbyt dużą ingerencję w działania twórcy i nie zawsze odniesie się pozytywnie do realizowanych z markami projektów. Jak zatem współpracować z YouTuberami, aby działania przyniosły zadowalające efekty, a proces był satysfakcjonujacy dla każdej ze stron: klienta, influencera oraz widzów? Przygotowany przez Kamila Bolka – dyrektora marketingu w LifeTube – dekalog współpracy z youtuberem to obowiązkowa pigułka wiedzy dla każdego, kto myśli o zaangażowaniu twórców do swoich kampanii.

Czytaj więcej>>>

Autor
Marta Majchrzak
Podziel się