Case studies /

Promocja filmu z Łukaszem Jakóbiakiem

Najdroższy film stworzony poza USA promowany przez właściciela najsłynniejszej kawalerki w Polsce! Valerian i miasto tysiąca planet promowany przez Łukasza Jakóbiaka.

 

Nie każda relacja ze światowej premiery należy do dziennikarzy i gwiazd telewizji. Łukasz Jakóbiak poleciał do Los Angeles, by porozmawiać z obsadą najnowszej produkcji francuskiego reżysera Luca Bessona.

CEL
Wypromować film „Valerian i miasto tysiąca planet” przy użyciu niestandardowej narracji – zamiast recenzji filmowej, pokazać widzom zakulisowe reakcje oraz wydarzenia z czerwonego dywanu.

REALIZACJA
Łukasz Jakóbiak opuścił swoją kawalerkę, by wyruszyć w podróż za ocean. Na światowej premierze, która miała miejsce w Los Angeles, rozmawiał z obsadą, reżyserem oraz gośćmi, którzy uczestniczyli w pierwszym pokazie filmu „Valerian i miasto tysiąca planet”. Widzowie twórcy otrzymali materiał premium – Łukasz nie opowiadał o fabule ani mocnych stronach produkcji. Przedstawił to, co zawsze budzi największe zainteresowanie – kulisy, które dzieją się poza okiem kamer.

Nim materiał ukazał się na kanale, internauci śledzili relacje na social media, gdzie Jakóbiak regularnie publikował zdjęcia oraz krótkie filmy.

WYNIKI
Ponad 35 tysięcy wyświetleń i 48% średniego utrzymania uwagi. Skuteczna promocja bez powielania udostępnianych przez oficjalnego dystrybutora informacji. Skupiona wokół kanału Łukasza społeczność obejrzała treści, które zachęcały do zakupu biletu i pozwalały odczuć panującą w LA Atmosferę.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
12
Łącznie wyświetleń
183 000
 
Klient
Współpraca

Independent Digital

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl