Case studies /

Sitr0x i Speeq

Krótka, konkretna i bardzo skuteczna akcja promująca aplikację mobilną Speeq, ułatwiającą szybką naukę języków obcych.

Influencer marketing nie zawsze musi być superkreatywny i opierać się na niesamowitych pomysłach. Często najskuteczniejsze okazują się naprawdę proste rozwiązania. Dowód – współpraca marki Speq z autorytetem aplikacji mobilnych – Sitr0xem.

​CEL
​Dotarcie do szerokiej grupy osób korzystających z aplikacji mobilnych i wygenerowanie jak największej liczby pobrań aplikacji „Speeq” do nauki języków obcych.

REALIZACJA
Praca nad odcinkiem dedykowanym opierała się na kilku filarach. Najpierw influencer otrzymał aplikację do testów, aby sam mógł zaznajomić się z interfejsem i lepiej poznać dostępną ofertę językową. Następnie poprosiliśmy recenzenta o skupienie się na najważniejszych funkcjach i przekazaliśmy kluczowe z perspektywy klienta komunikaty. Na tej podstawie powstał scenariusz będący jednocześnie recenzją aplikacji stworzoną przez youtubera. Ostatnim elementem było dopasowanie odpowiedniego formatu. W tym przypadku zdecydowaliśmy się na popularną serię „mobilne granie”, w ramach której Sitr0x przygotowuje cykl „5 aplikacji, które przydadzą się w:…”.

Jako że termin publikacji pokrywał się z rozpoczęciem roku szkolnego, ranking był zbiorem aplikacji, które ułatwią naukę każdemu uczniowi.

​WYNIKI
W ciągu miesiąca odcinek wygenerował ponad 150 tys. wyświetleń, a aplikację pobrało ponad 17 000  nowych użytkowników (liczba pobrań powyżej średniej). Jest to konwersja na poziomie 11,3%.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
2
Łącznie wyświetleń
154 000
 
Klient
Współpraca

Linnova

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl