Case studies /

Mówiąc Inaczej dla Circle K

Lokowanie stacji benzynowej w edukacyjnym odcinku o języku polskim? Oczywiście!
Paulina Mikuła z kanału „Mówiąc inaczej” uczy, jak poprawnie wymawiać „Circle K”.

Po głośnej zmianie stacji paliwowych „Statoil” w sieć „Circle K” pojawiło się sporo wątpliwości co do wymowy nowej nazwy. W skutecznym i sprawnym rebrandingu z pomocą przyszła Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej.

CEL
Poinformować grupę docelową o rebrandingu „Statoil” w „Circle K” w niestandardowy sposób i nauczyć konsumentów poprawnej wymowy nazwy nowej marki.

REALIZACJA
Paulina Mikuła w odcinku o kłopotliwych nazwach marek naturalnie przedstawiła „Circle K”, wymieniła szereg zalet wynikających z rebrandingu oraz wyjaśniła, jak poprawnie wymawiać nową nazwę. Dodatkowo przekierowała swoich widzów na landing page klienta, gdzie zainteresowani mogą przeczytać więcej o tym, dlaczego stacje Statoil zmieniły się w stacje Circle K.

https://www.youtube.com/watch?v=TjkaKpXueWE&t=1s

WYNIKI
Prosta i skuteczna kampania z aspektem edukacyjnym. Prawie 0,4 mln wyświetleń, 60% średniego utrzymania uwagi i 96% łapek w górę! Efekt dla klienta? Dziesiątki tysięcy konsumentów poprawnie wymawiających nową nazwę marki.

 

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
380 000
 
Klient
Współpraca

Liquid Thread

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl