Case studies /

Rebranding Statoil na Circle K

Lokowanie stacji benzynowej w edukacyjnym odcinku o języku polskim? Oczywiście!
A może chcecie zobaczyć, jak wygląda praca na stacji benzynowej od środka?

Po głośnej zmianie stacji paliwowych „Statoil” w sieć „Circle K” pojawiło się sporo wątpliwości co do wymowy nowej nazwy. W skutecznym i sprawnym rebrandingu z pomocą przyszła Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej. A Kameralnie pokazał swoim widzom, jak stacje „Circle K” wyglądają „od środka”.

CEL
Poinformować grupę docelową o rebrandingu „Statoil” w „Circle K” w niestandardowy sposób i nauczyć konsumentów poprawnej wymowy nazwy nowej marki. W autentyczny sposób zaprezentować wnętrze nowych stacji i pełen asortyment ich usług.

REALIZACJA
Paulina Mikuła w odcinku o kłopotliwych nazwach marek naturalnie przedstawiła „Circle K”, wymieniła szereg zalet wynikających z rebrandingu oraz wyjaśniła, jak poprawnie wymawiać nową nazwę. Dodatkowo przekierowała swoich widzów na landing page klienta, gdzie zainteresowani mogą przeczytać więcej o tym, dlaczego stacje Statoil zmieniły się w stacje Circle K.

Kameralnie został zaproszony do przepracowania jednego dnia na stacji benzynowej „Circle K”, a my do towarzyszenia mu z kamerą. Na 1 dzień Kameralnie wcielił się w pracownika stacji, a my jego widzom pokazaliśmy niedostępne na co dzień miejsca, pracę od zaplecza i wszystkie oferowane na stacji usługi.

WYNIKI
Prosta i skuteczna kampania z aspektem edukacyjnym. Prawie 1 mln wyświetleń, 60% średniego utrzymania uwagi i 96% łapek w górę! Efekt dla klienta? Autentyczny przekaz o standardach obsługi na stacji i dziesiątki tysięcy konsumentów poprawnie wymawiających nową nazwę marki!

 

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
758 000
 
Klient
Współpraca

Liquid Thread

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl