Case studies /

MsDoncellita

Marka L’Oreal rzuciła wyzwanie influencerce MsDoncellita. W efekcie powstało kilka ekstremalnych testów, które ostatecznie udowodniły, jak trwałe potrafią być podkłady marki L’Oreal. 

L’oreal Infallible to podkład, który był reklamowany jako idealne rozwiązanie dla aktywnych kobiet, które prowadzą życie na wysokich obrotach i nie mają czasu, aby nieustannie troszczyć się o trwałość swojego podkładu. Marta „MsDoncellita” jest właśnie taką osobą. Dlatego idealnie wpisała się w koncepcję kampanii, w ramach której poddała produkt ekstremalnym próbom!

CEL
Udowodnić, że pokład L’oreal Infallible sprawdzi się w każdych warunkach i dotrzeć z wiarygodnym dowodem do szerokiej kobiecej widownii.

REALIZACJA
Podkład do cery suchej i normalnej. To wybór youtuberki, która – aby pokazać trwałość podkładu L’Oreal – nagrała film przedstawiający 24 h z jej życia. Praca, trening na siłowni albo randka z chłopakiem? Niezależnie od okoliczności, Marta zaaranżowała liczne sytuacje, podczas których podkład może być narażony na ścieranie. W ramach współpracy powstała również dodatkowa seria recenzji produktów z linii kosmetyków L’Oreal.

WYNIKI
Ponad 350 tysięcy organicznych wyświetleń wideo i 95% łapek w górę, którym towarzyszyły bardzo pozytywne komentarze na temat produktu i formy lokowania. Łącznie ponad 700 000 impresji obrandowanych treści. Przepisem na sukces odcinka dedykowanego było osadzenie youtuberki i produktu w środowisku, które jest doskonale znane jej widzom z innych odcinków.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
8
Łącznie wyświetleń
736 000
 
Klient
Współpraca

Value Media

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl