Najnowsze kolory pomadek Estée Lauder na ustach influencerek: Lamakeupbella i LoveAndGreatShoes.
Szybko, kolorowo i skutecznie. Tak w skrócie można opisać kampanię Estée Lauder z influencerkami beauty: lamakeupbella oraz Love And Great Shoes.
CEL
Promocja najnowszej linii pomadek Estée Lauder.
REALIZACJA
Kampania powstała we współpracy z dwoma kanałami beauty: Love and Great Shoes oraz lamakeupebella. Autorki kanału Love and Great Shoes zaprezentowały kosmetyk w migawce ze swojego dnia – podkreśliły wagę wybieranego koloru oraz jego oddziaływanie na nasz nastrój, zwracając uwagę na połączenia, które każdej kobiecie dodadzą pewności siebie.
Zuzia (Lamakeupebella) przygotowała urodowy lookbook, w którym skupiła się na trwałości i uniwersalności produktu. Różne odcienie pomadek towarzyszyły jej w wielu codziennych sytuacjach. w czasie spaceru z psem, czy aktywnym udziale w próbie kapeli rockowej. Na fanach większe wrażenie zrobiła jakość produkcji – jej profesjonalny charakter podawany jest często przez samych widzów jako przykład dla innych youtuberek.
WYNIKI
Posty i wideo influencerek zawierające pomadki Estée Lauder dotarły do 450 tysięcy osób, które średnio obejrzały ponad 60% materiału. Youtuberki udowodniły, że w segmencie beauty można tworzyć nie tylko skuteczne, ale i piękne kampanie, które wyróżniają się profesjonalnym wykonaniem, przyciągają uwagę swoją estetyką oraz uciekają od sztampowych i powszechnie wykorzystywanych rozwiązań.
Liquid Thread