Case studies /

Empik x OMatkoiCórko

Promocja oferty Empiku tak dobrej, że aż chce się krzyknąć… O matko i Córko!

Influencerki z kanału OMatkoiCórko we współpracy z Empikiem pokazały, jak miło i przyjemnie można spędzić czas, kiedy ma się pod ręką jedynie analogowe formy rozrywki. Dodatkowo zwróciły uwagę widzów na mniej znaną ofertę jednego z najpopularniejszych salonów książek w Polsce.

CEL
Zapoznać szerszą widownię z asortymentem sieci Empik, ze szczególnym uwzględnieniem oferty nieoczywistej, tj. szerokiego wyboru perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała czy elementów wyposażenia domu.

REALIZACJA
OMatkoiCórko poświęciły Empikowi część daily vloga skupionego wokół wakacyjnych podróży oraz form spędzania czasu w rodzinnym gronie. Z wykorzystaniem unboxingu poinformowały odbiorców o możliwości zamówienia spersonalizowanej fotoksiążki oraz pokazały ofertę gier planszowych. Ponadto przekazanie widzom puli kuponów rabatowych stało się okazją do opowiedzenia o stronie internetowej salonu i dostępnych tam produktach marek, które w pierwszej chwili niekoniecznie nie kojarzą się z profilem sprzedażowym salonów Empik.

WYNIKI
Opublikowany na kanale vlog obejrzało ponad 115 000 widzów, którzy pozostawili 7000 łapek w górę (98% wszystkich ocen). Przeciętnie jeden widz obejrzał 47,8% długości wideo (watchtime na poziomie niecałych 6 minut). Wysoki wynik oglądalności ma ścisły związek z formą odcinka dedykowanego – dużo informacji dotyczących marki, ale ubranych w bardzo prostą i naturalną dla dziewczyn narrację.

Liczba youtuberów
3
Liczba postów/świadczeń
5
Łącznie wyświetleń
276 000
 
Klient
Współpraca

WaveMaker MEC

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl