Case studies /

Dulux Easy Care – kolory roku

YouTube to miejsce dla najbardziej barwnych charakterów. Marka Dulux pokolorowała świat niektórych z nich wszystkimi kolorami roku.

Czy YouTube to miejsce dla producenta farb? Oczywiście! Wystarczy odmalować najbardziej znane wnętrza polskiego internetu!

CEL
W naturalny sposób dotrzeć do ludzi zainteresowanych lifestylem i kolorowym stylem bycia. Zaprezentować im szeroki zakres możliwości marki – farby, testery, aplikację mobilną. W niepodważalny i autentyczny sposób pokazać, jakie efekty przynosi korzystanie z produktów marki. Wszystko w ramach kampanii Dulux Easy Care.

REALIZACJA
Dulux
 we współpracy z Łukaszem Jakóbiakiem oraz autorkami kanału Love And Great Shoes postanowił odświeżyć znane widzom YouTube wnętrza (pokój Love And Great Shoes oraz najsławniejszą 20-metrową kawalerkę w Polsce) i dosłownie wmalować się w przestrzeń, w której na co dzień tworzą influencerzy.

W opublikowanych na kanałach YouTube filmach, influencerzy zaprezentowali wszystkie możliwości marki Dulux – wybór koloru, odcienia, testery, aplikację mobilną oraz, oczywiście, finalny efekt. Materiały poświęcone marce pojawiły się zarówno na kanałach YouTube, jak i we wszystkich social media influencerów.

WYNIKI
Bardzo dobry odbiór kampanii i łącznie prawie 0,5 miliona organicznych wyświetleń brandowanych materiałów. Bonus: Trwały efekt! Ściany jednych z najsławniejszych internetowych wnętrz influencerów, pomalowane farbami Dulux, widoczne są stale we wszystkich odcinkach youtuberów!

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
8
Łącznie wyświetleń
410 000
 
Klient
Współpraca

MSL

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl