Case studies /

#DanioPozytywnie

Profesjonalizacja treści w internecie z najbardziej pozytywnymi twórcami. Lisie Piekło, Szparagi i JelenieJaja dla Danio!

Promocja akcji #DANIOPOZYTYWNIE oraz nowych produktów wprowadzonych na rynek pod tym hasłem, poprzez wykorzystanie wizerunku influencerów z trzech popularnych kanałów rozrywkowych.

CEL:

Zachęcić do udziału w konkursie polegającym na wymyśleniu hasła, które znajdzie się pod wieczkiem serka Danio; wspomóc Małego Głoda w promowaniu nowej linii produktów od Danio – a wszystko to w #daniopozytywnie dobrym nastroju!

REALIZACJA:

Szparagi, Jelenie Jaja oraz Lisie Piekło wystąpili w spocie reklamowym, który został zrealizowany w studiu przygotowanym przez klienta. Opublikowana na kanale Małego Głoda reklama osiągnęła niemal 2 miliony wyświetleń. Dodatkowo każdy influencer musiał nagrać wideo nawiązujące do kampanii, w którym zachęci widzów do wzięcia udziału w zorganizowanym przez Danio konkursie.

WYNIKI:

3,5 miliona wyświetleń materiałów i prawie 1000 konkursowych zgłoszeń, oznaczonych hashtagiem #daniopozytywnie.

Liczba youtuberów
3
Liczba postów/świadczeń
10
Łącznie wyświetleń
3 455 642
 
Klient
Współpraca

VML

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl