Case studies /

Abstra i Beksy dla MyTaxi

Brandend content w wykonaniu Abstrachuje.TV i influencerek z kanału Beksy, który stanowi doskonały przykład skuteczności kampanii na YouTube.

CEL
Zaznajomić z ofertą i wypromować wśród grupy docelowej przewoźnika, jakim jest MyTaxi; odczarować wizerunek taksówkarzy, ukazując markę jako troszczącą się o dobro klienta; ukazać korzyści płynące z korzystania z aplikacji i rabatów.

REALIZACJA
Zaangażowani w kampanię influencerzy – Abstrachuje.TV oraz Beksy – w ramach współpracy zrealizowali dwa odcinki dedykowane z bardzo mocnym lokowaniem produktu, po jednym na każdy z kanałów. Materiały zostały utrzymane w konwencji żartobliwych zestawień ukazujących “Najgorszych pasażerów taksówki” – Abstrachuje.TV oraz “Typy pasażerów” – Beksy. Za użyte w filmach lokacje posłużyły wnętrza samochodów MyTaxi. Dodatkowo na profilach społecznościowych marki pojawiły się świadczenia w formie graficznej, zachęcające potencjalnych klientów do skorzystania z 50% zniżki na przejazd.

WYNIKI

Do badania Brand Lift Insights wybrana została kampania marki MyTaxi, zrealizowana we współpracy z twórcami kanału Abstrachuje.TV, który jest obecnie jednym z największych i najpopularniejszych kanałów na polskim YouTube (ponad 2,6 mln subskrybentów). Odcinek zawierający lokowanie marki został nagrany w charakterystycznym dla Twórców formacie, w zabawny sposób ukazującym cechy opisywanej grupy i poszczególnych jej przedstawicieli.

W pierwszym tygodniu od publikacji film opowiadających o najgorszych typach pasażerów taksówek uzyskał 2,7 mln wyświetleń i ponad 96 proc. pozytywnych ocen. Pomimo wyraźnego lokowanie produktu wideo było oglądane średnio w ponad 66 proc. Wśród osób badanych po obejrzeniu filmu, pozytywna ocena marki wzrosła o 9 punktów procentowych, a skłonność do polecenia o 5 pkt. proc., przy czym w jednej z badanych grup skłonność ta wzrosła aż o 17 pkt. proc.

Co więcej, dopasowanie marki do kreacji było w przypadku tej kampanii na poziomie aż 84 proc., a pozytywne postrzeganie marki przez jej pryzmat na poziomie 77 proc.. W opinii badanych film był przede wszystkim wciągający, wyróżniający się i przyjemny.

 

 

AbstrachujeTV – NAJGORSZY PASAŻER TAKSÓWKI

BEKSY – RODZAJE PASAŻERÓW

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
6
Łącznie wyświetleń
5 873 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl